Reklama

czwartek, 16 stycznia 2014

Mój Ultimate Team




Chciałbym wam przedstawić, moją drużynę Ultimate team, dwie drużyny, co prawda nie jest to najdroższa drużyna świata, ale to właśnie nią rozgrywam mecze...

Mój skład zmienia się, co chwilę, więc będę się starał na bieżąco mówić wam o moich zmianach i dlaczego to zrobiłem.

Pewnie każdy z was się zastanawia, jakie statystyki są potrzebne dla poszczególnych graczy by grali odpowiednio na swoich pozycjach. W tym artykule postaram się wam mniej więcej przybliżyć poszczególne statystyki potrzebne na daną pozycje, a także przedstawię wam mój skład, który póki, co nie zbliża się, choć trochę do zalecanych prze zemnie statystyk, głównie przez to, że sprzedałem wszystko na tegoroczne "TOTY" (oczywiście jak to w Fifę, nic nie trafiłem:)).

Mój pierwszy skład to ekipa Belgii, którą miałem praktycznie na początku gry i powróciłem do tego składu, ze względu na sentyment, jak się okazuje ten skład nie jest taki słaby a jego cena to niewiele ponad 15k.

Drugim moim składem, jest Bayern Munchen, którego powoli zbieram i staram się w miarę ulepszać, głównie zbieram tutaj każdego zawodnika z Bawarii, więc nie jest to drużyna na miarę 1 ligi w Fucie.

Chciałbym jednak przejść do meritum i napisać wam o statystykach, które pomogą wam lepiej dobierać graczy na dane pozycje, bowiem nie tylko nazwisko i cena piłkarza się w tej grze liczy.

Statystyki opieram na Drużynie Angielskiej:

Napastnicy - Siła: 85+ Szybkość: 75+ Siła Strzału: 75+ Wykończenie: 80+ Główkowanie: 75+ Skoczność: 70+ Pozycja: 75+ - Polecany: Soldado, Benteke.

Ofensywni Pomocnicy - Praca w Obronie/Ataku - Mała/Duża Drybling: 80+ Wizja: 80+ Zwinność: 85+ Daleki Strzał: 75+ Słabsza noga: 2+ Triki: 3+ Reakcja: 75+ Obrót: 75+ - Polecany: Silva, Ozil , Mata, Cazorla.

Środkowi Pomocnicy - Praca w Obronie/Ataku - Duża/Duża Przytrzymanie: 80+ Rzuty wolne: 80+ Daleki strzał 75+ Długie podanie 80+ Słabsza noga: 3+ Triki: 3+ Wolej: 75+ Agresja: 75+ Wizja: 80+ Polecany: Gerrard, Wilshare, Fellaini.

Defensywni Pomocnicy - Praca w Obronie/Ataku - Średnia/Duża Drybling: 75+ Wysokie Podanie: 80+ Siła Strzału: 75+ Ustawienie Taktyczne: 80+ - Polecany - Toure, Ramires, Sandro

Skrzydłowi Pomocnicy - Słabsza Noga: 3+ Triki: 3+ Drybling 80+ Długie podanie: 77+ Zwinność: 80+ Szybkość Sprintu: 80+ - Polecany - Nani, Walcott, Schurrle, Willian

Środkowi Obrońcy - Ustawienie taktyczne: 85+ Przerwanie: 85+ Skok: 80+ Agresja: 80+ Siła: 75+ - Polecany - Kompany, David Luiz, Kościelny

Boczni Obrońcy - Ustawienie taktyczne: 85+ Przerwanie: 80+ Balans: 80+ Rzuty Karne 80+ Przytrzymanie 75+ - Polecany - Baines, Cole, Richards, Walker


Pamiętajcie, nie wszystkie zawodnik musi mieć statystyki wyżej tutaj opisane, wystarczy część z nich minimum 3, to bardzo pomaga, jeżeli wiemy, co potrzebne jest nam na daną pozycję, mam nadzieje, że choć trochę pomogłem wam w doborze składu, a tym bardziej liczę, że dzięki temu będziecie mieli więcej zwycięstw na koncie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz